Οι εγγραφές του Ωδείου Αθηνών για το ακαδημαϊκό έτος 2020 – 2021, ξεκινούν την Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020.
Το διδακτικό έτος έχει διάρκεια από 1η Οκτωβρίου έως 30η Ιουνίου. Εγγραφές γίνονται δεκτές κατά τη διάρκεια όλου του διδακτικού έτους, σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας της εκάστοτε Σχολής.
Για τη Δραματική Σχολή, οι εγγραφές πραγματοποιούνται μετά από Εισαγωγικές Εξετάσεις.
Για το Εργαστήρι Θεατρικής Αγωγής, οι εγγραφές ξεκινούν τον Ιούνιο και συνεχίζονται μέχρι να καλυφθούν οι θέσεις.
Για την Προπαρασκευαστική Σχολή Χορού, οι εγγραφές ξεκινούν από 1η Σεπτεμβρίου. Είναι απαραίτητο να επικοινωνείτε πρώτα με τη Γραμματεία της σχολής για διαθεσιμότητα και κράτηση θέσης.
Για την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού, οι εγγραφές ξεκινούν μετά από ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εισαγωγικών εξετάσεων από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Όσοι επιθυμούν να εγγραφούν, πρέπει να συμπληρώσουν την ειδική Online Αίτηση Εγγραφής:
ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ | ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ |
Για τυχόν απορίες σχετικά με τον τρόπο συμπλήρωσης της φόρμας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email: info@athensconservatoire.gr
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στα παρακάτω τηλέφωνα και email:
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ-ΜΗΤΡΩΟ | 210 7240673 | 11:00 – 19:00 | info@athensconservatoire.gr |
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ | 210 7240673 | 11:00 – 17:00 | info@athensconservatoire.gr |
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ | 210 7223464 | 11:00 – 19:00 | ktsesmetzi@athensconservatoire.gr
pmanolia@athensconservatoire.gr |
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΧΟΡΟΥ | 210 7299294 | 09:00 – 15:00 | asiggareos@athensconservatoire.gr |
e-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Αιτήσεις για έκδοση εγγράφων όπως βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, κ.ά. πραγματοποιούνται εφεξής αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω ειδικών Online Αιτήσεων, οι οποίες είναι διαθέσιμες στην παρακάτω ενότητα και οι οποίες θα εμπλουτίζονται διαρκώς.
Παρακάτω οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που σταδιακά εφαρμόζονται :
Η προσέλευση κοινού στην Κεντρική Γραμματεία περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητο και η επικοινωνία και εξυπηρέτηση θα γίνεται εφεξής με ηλεκτρονικά μέσα (email, video call) και τηλεφωνικώς.
Οι ώρες εισόδου και εξυπηρέτησης κοινού στην Κεντρική Γραμματεία διαμορφώνονται ως εξής: Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 12:00 – 13:00 και 16:00 – 17:00 ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
Πληρωμές Διδάκτρων συνιστούμε να πραγματοποιούνται μέσω τραπεζικού εμβάσματος.