Συναυλία του συνόλου λ-ensemble

λ-ensemble |  Meta- Φysics vol. Ι

Σάββατο, 20 Νοεμβρίου 2021
Αίθουσα «Άρης Γαρουφαλής», Ώρα Έναρξης 20.00

 

 

Ναταλία Γεράκη • φλάουτο

Ίρις Λουκά • βιολί

Αλέξης ΚαραϊσκάκηςΝάστος • βιολοντσέλο

Λευκή Καρποδίνη • πιάνο

Άρτεμις Βαβάτσικα • ακορντεόν

Συμμετέχει η σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


‘Οταν τα φυσικά φαινόμενα και ό,τι βρίσκεται πέραν της ανθρώπινης κατανόησης μεταμορφώνονται σε ήχους.

Η ανθρωπότητα έχει υπάρξει μάρτυρας κοσμολογικών φαινομένων από την απαρχή της στη Γη. Τα Φυσικά φαινόμενα, εν πολλοίς εκτός του ελέγχου του ανθρώπου, και τα ανεξήγητα Μεταφυσικά φαινόμενα εξελίσσονται ατέρμονα και αντικατοπτρίζουν τη σοφία του σύμπαντος. Η σειρά Meta-Φysics συνίσταται από προγράμματα, ερμηνευμένα κάθε φορά από διαφορετικό σχηματισμό των μελών του λ-ensemble. Περιλαμβάνουν συνθέσεις εμπνευσμένες από φαινόμενα όπως: ηλιαχτίδες, βροχοπτώσεις, κρυστάλλους χιονιού, ήχους του δάσους, ήχους θηλαστικών, ιστορίες φαντασμάτων, καλέσματα ψυχών, βήματα δαιμόνων, μάγια και ξόρκια, όνειρα…
Πρόκειται για μια περιδιάβαση στο ηχητικό σύμπαν της μουσικής του 20ού και 21ου αιώνα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ / Διάρκεια: 70 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Δημήτρης Ανδρικόπουλος (1971) | 12 Haiku για σοπράνο και σύνολο • Α’ παρουσίαση στην Ελλάδα (φλάουτο, βιολί, βιολοντσέλο, ακορντεόν, πιάνο και κρουστά), 2001/2021

  • Printemps Ι, ΙΙ, ΙΙΙ •  Été Ι, ΙΙ, ΙΙΙ  •  Automne Ι, ΙΙ, ΙΙΙ  •  Hiver Ι, ΙΙ, ΙΙΙ

Andrea Tarrodi (1981) | Crystallites για σόλο πιάνο, 2012

Arvo Pärt (1935) | Spiegel im Spiegel (καθρέφτης μέσα στον καθρέφτη)για βιολί και πιάνο, 1978

Xingzimin Pan (1986) | Kaidan (ιστορία πνευμάτων) op.13 για φλάουτο και πιάνο, 2013

Arne Nordheim(1931-2010) | Flashing (έκλαμψη) για σόλο ακορντεόν,1987

George Crumb (1929) | Vox Balaenae (η φωνή της Φάλαινας) για φλάουτο, βιολοντσέλο και πιάνο, 1971

Ι. Vocalise (…for the beginning of time)

ΙΙ. Variations on SeaTime:

Sea Theme – Adagio; solemn, with calm majesty

Var. I  Archeozoic; timeless, inchoate

Var. II  Proterozoic; darkly mysterious

Var. III  Paleozoic; flowing

Var. IV  Mesozoic; exultantly!

Var. V  Cenozoic; dramatic; with a sense of imminent destiny

ΙΙΙ.Sea-Nocturne (…for the end of time) – Adagio; serene, pure, transfigured


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ

Δημήτρης Ανδρικόπουλος (Λάρισα, Ελλάδα 1971) • 12 Χαϊκού  για σοπράνο και πιάνο, 2001 / σε μεταγραφή για σύνολο 2021

Ήδη από την πρώτη του επαφή με την ιαπωνική χαϊκού ποίηση, τον συνθέτη συνάρπασε η λιτή –σχεδόν δωρική– δομή της, συγχρόνως όμως και η πληθώρα των εικόνων και των συναισθημάτων που αυτή επικοινωνεί μέσα από τη λιτότητά της. Πρόκειται για «ποίηση σιωπών». Τον συγκεκριμένο κύκλο τραγουδιών απαρτίζουν δώδεκα ποιήματα, τρία για κάθε εποχή. Είναι γραμμένα από κλασικούς Ιάπωνες ποιητές, όπως οι Bashô, Buson, Shiki, Hokushi, Gochiku και Roseki, που έζησαν μεταξύ των μέσων του 17ου και των αρχών του 20ού αιώνα. Ο συνθέτης ακολούθησε σε ολόκληρο των κύκλο των τραγουδιών την ίδια αισθητική γραμμή σε ό,τι αφορά τον τρόπο σύνθεσης, αποσκοπώντας μέσα από μια οικονομία μουσικού υλικού να εκφράσει την ποιητική, καθώς και την ποικιλία των εικόνων που προτείνουν τα ποιήματα. Τα τραγούδια μπορούν να ερμηνευτούν με μικρές παύσεις μεταξύ τους ή σε τέσσερις ενότητες των τριών τραγουδιών η καθεμία, ακολουθώντας τη δομή των εποχών που χαρακτηρίζει την χαϊκού  ποίηση και τον κύκλο των εποχών του χρόνου. Τα 12 Χαϊκού γράφτηκαν το 2001 και είναι αφιερωμένα στη σοπράνο Katsuko Komeda. Η πρώτη παρουσίαση των τραγουδιών στην εκδοχή τους για σοπράνο και πιάνο έλαβε χώρα στις Βρυξέλλες το 2002. Στην αποψινή συναυλία τα 12 Χαϊκού παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε αναθεωρημένη εκδοχή για σοπράνο και σύνολο (φλάουτο, βιολί, βιολοντσέλο, ακορντεόν και πιάνο).

Andrea Tarrodi (Στοκχόλμη, Σουηδία 1981) • Crystallites (Κρυσταλλίτες) για σόλο πιάνο, 2012

Οι Κρυσταλλίτες για σόλο πιάνο ήταν ανάθεση της Σουηδικής Ραδιοφωνίας (Sveriges Radio P2). Γράφτηκε για τον πιανίστα Peter Friis Johansson. Οι κρυσταλλίτες είναι μικροί κρύσταλλοι, τόσο μικροί που τα χαρακτηριστικά τους δεν μπορούν να προσδιοριστούν ούτε με μικροσκόπιο. Σύμφωνα με την ίδια τη συνθέτρια, όταν έγραφε το κομμάτι είχε στο μυαλό της κρυστάλλους χιονιού να πέφτουν. Με μια πρώτη ματιά αυτοί μοιάζουν να είναι όλοι ίδιοι, αλλά αν κάποιος μπορούσε να τους μεγεθύνει θα παρατηρούσε πως ο καθένας έχει τη δική του δομή. Το κομμάτι έχει επίσης ένα είδος φθίνουσας μορφής. Ξεκινά στις πολύ ψηλές νότες του πιάνου και σταδιακά μεταφέρεται στις χαμηλές. Το κομμάτι ολοκληρώνεται με έναν μικρό επίλογο (coda): μερικές περιστασιακές νιφάδες χιονιού ξέμειναν, κατεψυγμένες!…

Arvo Pärt (Paideν, Εσθονία 1935) • Spiegel im Spiegel (καθρέφτης μέσα στον καθρέφτη) για βιολί και πιάνο, 1978

Η συνθετική πορεία του Εσθονού Άρβο Περτ, ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή συνθέτες θρησκευτικής μουσικής, χωρίζεται σε δύο περιόδους. Οι συνθέσεις της πρώτης περιόδου είναι επηρεασμένες από τον δωδεκαφθογγισμό ή τη νεοκλασική τάση που επικρατούσε στα νεανικά του χρόνια. Η δεύτερη, στην οποία ανήκει το έργο Spiegel im Spiegel, είναι η περίοδος που ο Περτ βρίσκει τη φωνή του. Μετά από ένα διάστημα περίπου δέκα ετών, κατά το οποίο δεν συνέθεσε απολύτως τίποτα, το 1977 αρχινά ξανά να γράφει. Δημιουργεί το Tintinnabuli, μια μουσική της οποίας οι ρίζες βρίσκονται στην εκκλησιαστική μουσική της Αναγέννησης και στο γρηγοριανό μέλος. Τα έργα αυτής της περιόδου είναι μινιμαλιστικά και δημιουργούν στον ακροατή διάθεση διαλογισμού. Ο ίδιος περιγράφει πως «το Tintinnabulation είναι ένας χώρος στον οποίο μπαίνω όταν ψάχνω απαντήσεις για τη ζωή, τη μουσική, τη δουλειά. Στις «σκοτεινές» μου στιγμές έχω τη  σίγουρη αίσθηση, πως οτιδήποτε έξω από αυτόν τον χώρο δεν έχει νόημα… θα μπορούσα να παρομοιάσω τη μουσική με άσπρο φως που περιλαμβάνει όλα τα χρώματα. Μόνο ένα πρίσμα μπορεί να ξεχωρίσει τα χρώματα και να τα αναδείξει, κι αυτό είναι η ψυχή του ακροατή». Το Spiegel im Spiegel –παραγγελία του διάσημου Ρώσου βιολονίστα Vladimir Spivakovήταν αρχικά γραμμένογια βιολί και πιάνο, αλλά έχει διασκευαστεί και για πολλά άλλα όργανα. Πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή έργα του συνθέτη και του 20ού αιώνα εν γένει.

Xingzimin Pan (Κίνα, 1986) • Kaidan (ιστορία πνευμάτων) για φλάουτο και πιάνο, op.13, 2013

Ο νέος Κινέζος συνθέτης Σέντσουμιν Παν έχει βραβευτεί σε πολλούς διεθνείς διαγωνισμούς σύνθεσης και έργα του –όπως τα αντιπροσωπευτικά Poem I, What Flowers Tell You, Three Eternal Questions– παίζονται παγκοσμίως λαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές από τον τύπο και το κοινό. Ο Παν είναι καθηγητής σύνθεσης στο South China Normal University, ενώ δίδαξε μουσική θεωρία στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Αϊόβα και στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα στις ΗΠΑ. Στο έργο του Kaidan για φλάουτο και πιάνο πειραματίζεται με καινούργιες δυνατότητες παραγωγής ήχου και σημειογραφίας. Στα γιαπωνέζικα η λέξη Kaidan σημαίνει ιστορία τρόμου ή πνευμάτων. Το έργο δεν αναφέρεται σε κάποια συγκεκριμένη ιστορία αλλά προσπαθεί να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα και συναισθηματική κατάσταση που συνδέεται συνήθως με την αφήγηση τέτοιων ιστοριών. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί ποικίλες τεχνικές τόσο στο φλάουτο όσο και στο πιάνο. Η μελωδία πηγάζει από ένα κινέζικο παραδοσιακό τραγούδι, το «Ku Qi Qi» (Εφτά Περίοδοι Θρήνου), που εδώ χρησιμοποιείται για να πενθήσει τους νεκρούς και να ημερέψει τα πνεύματά τους. Το κομμάτι έχει ερμηνευτεί και μελετηθεί από πολλούς μουσικούς παγκοσμίως.

Arne Nordheim (Larvik, Νορβηγία 1931 – Όσλο 2010) • Flashing (έκλαμψη) για σόλο ακορντεόν,1987

Πρόκειται για ένα από τα πλέον διάσημα έργα που έχουν γραφτεί για σόλο ακορντεόν. Αποτελεί σύνθεση από υλικό παλαιότερου έργου του συνθέτη, του Spur (Ώθηση) για ακορντεόν και ορχήστρα (1974). Ο Nordheim ενδιαφέρθηκε για το ακορντεόν και τον ήχο του με τον ίδιο τρόπο που προσέγγισε την ηλεκτρονική μουσική. Η αισθητική της μουσικής του ακουμπάει τη musique concrete με θεματολογία γύρω από τη μοναξιά, τον θάνατο, την αγάπη, δημιουργώντας ηχητικά τοπία. Τον απασχολεί αρκετά ο χώρος σαν παράμετρος της μουσικής, διάσταση που αξιοποιεί στο Flashing με χρήση της στερεοφωνίας ως ιδιαίτερης δυνατότητας του ακορντεόν. Δομικά το έργο ξεκινάει από τον πυρήνα μιας νότας, από τον οποίο προκύπτει το υπόλοιπο υλικό, επεκτείνεται, αναπτύσσεται, ώστε να καταλήξει πίσω στον πυρήνα του. Αυτή η πορεία θα μπορούσε ίσως να τεθεί σε αναλογία με την κοσμολογική θεώρηση περί συμπαντικού αέναου. Τα μόρια της ύλης προέρχονται από τον ίδιο πυρήνα και θα καταλήξουν πίσω σε αυτόν, μόνο για να διασπαστούν ξανά, και η διαδικασία επαναλαμβάνεται ατέρμονα.

George Crumb (West Virginia, ΗΠΑ 1929) • Vox Balaenae (η φωνή των φάλαινας) για (ενισχυμένο) φλάουτο, βιολοντσέλο και πιάνο, 1971

Η φωνή της φάλαινας είναι έργο εμπνευσμένο από το τραγούδι/τους ήχους της μεγάπτερης φάλαινας (του κητώδους θηλαστικού που χαρακτηρίζεται από τα εντυπωσιακά άλματα πάνω από το νερό), που ο Crumb άκουσε ηχογραφημένο από επιστήμονες-ερευνητές. Ο συνθέτης γράφει στην παρτιτούρα του έργου, πως η σκηνή θα πρέπει να φωτίζεται από ένα βαθύ μπλε χρώμα και οι ερμηνευτές να φορούν μαύρη μάσκα που να καλύπτει τα μάτια. Με αυτό τον τρόπο αποδυναμώνοντας συμβολικά την ανθρώπινη προβολή, φωτίζονται οι σαρωτικές, απρόσωπες δυνάμεις της Φύσης (αποκτηνωμένη φύση). Ακόμα ο συνθέτης δήλωνε πως θα ήθελε να είναι «όπως οι φάλαινες, που ταξιδεύουν στους ωκεανούς δίχως να γνωρίζουν σύνορα, δίχως να ξεχωρίζουν Ανατολή και Δύση».


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΑΒΑΤΣΙΚΑ • ακορντεόν

Είναι απόφοιτος του Ωδείου Athenaeum (Δίπλωμα Ακορντεόν Κοντσέρτου) και του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Ειδίκευση Ακορντεόν, τάξη Κωνσταντίνου Ράπτη), ενώ φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Επιστήμες και Τέχνες της Μουσικής» του ίδιου πανεπιστημίου. Επίσης ολοκλήρωσε κύκλο σεμιναρίων της Italian Accordion Academy με θέμα το ακορντεόν, τον αυτοσχεδιασμό, τη σύνθεση και την τεχνική Alexander. Έχει εμφανιστεί σε σημαντικούς χώρους και σκηνές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Συνεργάστηκε με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, τη Sofia Sinfonietta και τη Συμφωνική Ορχήστρα του Τ.Μ.Ε.Τ. Συμμετείχε σε πολυάριθμες μουσικές και θεατρικές παραγωγές, μεταξύ άλλων των ΚΘΒΕ, ΕΛΣ, Prime Entertainment, Ergon Ensemble. Ερμηνεύει εκτενώς έργα σύγχρονης μουσικής Ελλήνων συνθετών, όπως των Κώστα Τσούγκρα, Φίλιππου Τσαλαχούρη, Μαρίας Γούβαλη, Τάσου Ρωσόπουλου, Περικλή Λιακάκη. Διδάσκει ακορντεόν από το 2013.

 

ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΑΚΗ φλάουτο

Ελληνίδα φλαουτίστα με διεθνή παρουσία και βάσεις τη Στουτγάρδη και την Αθήνα. Διδάσκει Μεθοδολογία Φλάουτου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών της Στουτγάρδης, φλάουτο στο Τμήμα Μουσικών σπουδών του ΕΚΠΑ (Μεταπτυχιακό Ερμηνείας), και είναι καθηγήτρια φλάουτου στο Ωδείο Αθηνών. Είναι επίσης τακτικά προσκεκλημένη καθηγήτρια σε διεθνή σεμινάρια (Springiersbacher Sommerkurse/Γερμανία, Deutscher Tonkünstlerverband Instrumentenkurse/Γερμανία, Adams European Flute Center/Ολλανδία, International Forum for Flute & Piano/Λουξεμβούργο, Semaine de la Francophonie Lusaka/Ζάμπια, Universidad Mayor Santiago/Χιλή κ.ά.). Συνεργάστηκε μεταξύ άλλων με τις Württembergisches Kammerorchester Heilbronn, Staatsoper Stuttgart και υπήρξε κορυφαία Α’ της ΚΟΘ. Μουσική σπούδασε στο Παρίσι (Conservatoire Municipal Nadia & Lili Boulanger, Δίπλωμα φλάουτου με το Α’ βραβείο της πόλης του Παρισιού) και στη Στουτγάρδη (Staatliche Hochschule für Musik & Darstellende Kunst Stuttgart, τάξη Prof. Jean-Claude Gérard) με υποτροφία του ΙΚΥ. | www.nataliagerakis.com

 

ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣΝΑΣΤΟΣ βιολοντσέλο

Από τους πιο δυναμικούς και ενθουσιώδεις βιολοντσελίστες μιας νέας γενιάς Ελλήνων μουσικών. Παίζει με την ίδια άνεση και ενθουσιασμό μπαρόκ, κλασικό και μοντέρνο βιολοντσέλο, με ρεπερτόριο που εκτείνεται από το πρώιμο μπαρόκ μέχρι τη σύγχρονη μουσική δημιουργία. Έχει δώσει συναυλίες σε σημαντικούς χώρους συναυλιών και φεστιβάλ στην Ελλάδα και την Ευρώπη (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ΕΛΣ, Φεστιβάλ Αθηνών, «Στέγη» Ιδρύματος Ωνάση, «Φάρος» ΚΠΙΣΝ, Pavillon Musical de la Comtesse du Bary, Kuwait Cultural Center, Davie Hall Florida, Tonhalle Ζυρίχης, Παλάτι Δούκα Vilnius κ.ά.). Έχει βραβευτεί από την Ένωση Κριτικών Μουσικής και Θεάτρου ως ο «καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης της χρονιάς 2011». Από το 2018 διατελεί καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Μουσικού Φεστιβάλ Σάμου του Ιδρύματος Schwarz. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του τρίο el Greco. Σπούδασε στο Conservatoire National de Région de Boulogne-Billancourt στο Παρίσι (δύο πρώτα βραβεία) και στη Hochschule der Künste της Ζυρίχης (BA, MA) με τους Xavier Gagnepain, Raphaël Chrétien, Roel Dieltiens (βιολοντσέλο), Hortense Cartier-Bresson, Stephan Goerner (μουσική δωματίου).

 

ΛΕΥΚΗ ΚΑΡΠΟΔΙΝΗ πιάνο

Ως σολίστ και μέλος μουσικών συνόλων η Λευκή Καρποδίνη έχει εμφανιστεί σε μεγάλα φεστιβάλ και σημαίνουσες αίθουσες στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στην Αμερική, τον Καναδά, το Ισραήλ, τα νησιά Μπαρμπέιντος και τη Ρωσία (Schleswig Holstein, Cully Classique, Meckpomm, Banff Festival, ZKM Karlsruhe, Berlin Meistersaal, St.Martin in the Fields, Wigmore Hall, Royal Festival Hall, Bolivar Hall, κ.ά.) αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές. Διετέλεσε μέλος των τρίο Trioskop και Fibonacci με έδρα το Βερολίνο. Από το 2013 συμπράττει σε πιανιστικό ντούο με τον Michael Brownlee Walker. Έχει ηχογραφήσει για την Ελληνική Ραδιοφωνία, το BBC και την Deutsche Musikrat. Έχει λάβει πρώτα βραβεία στον International Schubert Competition του GSMD (Λονδίνο) και τον διαγωνισμό «Φίλων». Είναι Διπλωματούχος Πιάνου του Ωδείου Αθηνών. Περαιτέρω σπουδές ολοκλήρωσε με υποτροφία του ΙΚΥ στο Guildhall School of Music and Drama του Λονδίνου (ΒMus, MMus, PGDip) και με υποτροφία της ΙΕΜΑ στο Ensemble Modern της Φραγκφούρτης. Ως υπότροφος του Belgais Centre της Πορτογαλίας μαθήτευσε με τη Maria Joao Pires. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη σύνθεση. Μουσική της έχει παρουσιαστεί στο Τρίτο Πρόγραμμα. Διδάσκει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών, ενώ παραδίδει τακτικά σεμινάρια πιάνου στο ProCorda της Αγγλίας.|www.lefkikarpodini.com

 

ΙΡΙΣ ΛΟΥΚΑ • βιολί

Διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου (ερμηνεία/διατριβή/έκδοση στις έξι σονάτες και παρτίτες για σόλο βιολί και στις έξι σουίτες για σόλο βιολοντσέλο του J.S. Bach), κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Εκτέλεσης του ίδιου πανεπιστημίου, πτυχιούχος του ΕΚΠΑ στη Μουσικολογία, καθώς και διπλωματούχος του Ωδείου Αθηνών στο βιολί (τάξη Τάτση Αποστολίδη) και στη βιόλα (τάξη Ισμήνης Κάρτερ). Είναι μόνιμο μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και ιδρυτικό μέλος του συνόλου εγχόρδων της Athens Classical Players που ερμηνεύει χωρίς μαέστρο. Δίδαξε Μουσική Δωματίου στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Τμήμα Άρτας) το εαρινό εξάμηνο του 2021. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα για την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών «Πέστο Πρέστο με Μαέστρο – η ιστορία της Συμφωνικής Ορχήστρας σε 1 ώρα!», «Ο κώδικας του Μότσαρτ» και «Viola Power!» Ονειρεύεται τη μέρα που η μουσική παιδεία στην Ελλάδα θα είναι δημόσια και δωρεάν.

 

ΜΥΡΣΙΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗσοπράνο

Πολύπλευρη υψίφωνος με ένα ευρύ ρεπερτόριο που εκτείνεται από το μπαρόκ ως τη σύγχρονη μουσική. Ο διεθνής τύπος έχει εκθειάσει τη μουσικότητα, τη δεξιοτεχνία, την καθαρότητα του ήχου και την εντυπωσιακή σκηνική παρουσία της. Έχει εμφανιστεί σε πολυάριθμα θέατρα και συναυλιακούς χώρους στην Ευρώπη, το Μεξικό, την Ινδονησία και την Κίνα, με καθοριστικές τις εμφανίσεις στο Φεστιβάλ BBC Proms, το Concertgebouw Amsterdam και το Bozar Brüssel. Υπήρξε μόνιμο μέλος του σολιστικού Ensemble της όπερας του Halle στη Γερμανία (2006-2009). Ερμήνευσε μεταξύ άλλων τους ρόλους Σερπέτα (La finta giardiniera) στο Landestheater Salzburg, Alcina (Alcina) στο Διεθνές Φεστιβάλ Χαίντελ του Halle στη Γερμανία, Armida (Rindaldo), Angelica (Orlando Furioso), Anastasio (Giustino), Bellezza (Il trionfo del tempo e del disinganno) στο Φεστιβάλ Μπαρόκ της Valetta στη Μάλτα, Morgana (Alcina) στο Φεστιβάλ Αθηνών, Κοντέσα (Γάμοι του Φίγκαρο) στην ΕΛΣ, Βαρώνης στη νέα όπερα του Γιώργου Κουρουπου στην ΕΛΣ, της γυναίκας στην όπερα «Ανθρώπινη Φωνή» του Πουλένκ στο μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου. Διδάσκει στο Ωδείο Αθηνών. | www.myrsinimargariti.com

 


 

Share to:

Comments are closed.

© 2016-2020 ΩΔΕΙΟN ΑΘΗΝΩΝ - All rights reserved | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | Mindcrafted by Scicada.eu