Συναυλία της Αθηναϊκής Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων

Συναυλία της Αθηναϊκής Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων

Σάββατο 21 Μαΐου 2022
Αίθουσα «Άρης Γαρουφαλής»
Ώρα έναρξης 20:30

Είσοδος Ελεύθερη

 

THE YOUNG MAN AND THE GENTLEMAN (Ο Νεαρός και ο Ευγενής)  

Σε ένα φανταστικό συμβάν στο κέντρο της Αθήνας, ο Γάλλος νεαρός που αποδίδεται στον Μότσαρτ συναντά τον Ισπανό ευγενή που φαντάζεται ο Ροδρίγο και – απουσία κοινής γλώσσας – αναγκάζονται να συνομιλήσουν «μουσικά».

 

Τίτος Γουβέλης, Πιάνο

Βιργινία Αμαριωτάκη, Κιθάρα

Χρήστος Δρούζας, Διεύθυνση ορχήστρας

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Joaquin Rodrigo (1901-1999)

Fantasia para un Gentilhombre

  1. Villano y ricercar
  2. Españoleta y fanfarria de la caballería de Nápoles

III. Danza de las hachas

  1. Canario

 

W.A. Mozart (1756-1791)

Κονσέρτο για Πιάνο αρ. 9 σε μι ύφεση μείζονα, K 271, «Jeune homme»

Allegro

Andantino

Rondo (Presto)

 

Χρήστος  Δρούζας (γενν. 1987)

 Ο Νεαρός και ο Ευγενής
για πιάνο, κιθάρα και ορχήστρα

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Τίτος Γουβέλης γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών με τον Άρη Γαρουφαλή, στο Βασιλικό Κολλέγιο Μουσικής του Λονδίνου με τον Peter Katin και στη Βασιλική Ακαδημία της Σκωτίας με τον Fali Pavri ως υπότροφος του Σωματείου Τζίνα Μπαχάουερ, του Ιδρύματος Ωνάση και του ΙΚΥ. Για χρόνια μελέτησε κοντά στον διάσημο πιανίστα και παιδαγωγό Dominique Merlet στο Παρίσι. Επίσης μελέτησε εκκλησιαστικό όργανο ως υπότροφος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με τον Nicolas Kynaston (1995-1998). Έχει κερδίσει βραβεία σε πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς, καθώς και το βραβείο «Μυκονίου» της Ακαδημίας Αθηνών. Έχει συμπράξει ως σολίστ με τη Βασιλική Εθνική Ορχήστρα της Σκωτίας, την Κρατική Ορχήστρα της Τρανσυλβανίας, τη Βασιλική Συμφωνική Ορχήστρα της Μπανγκόκ, τις Κρατικές και Δημοτικές Ορχήστρες Αθηνών και Θεσσαλονίκης, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, την Καμεράτα–Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου κ.ά., συνεργαζόμενος με διακεκριμένους αρχιμουσικούς (M.Tilkin, Ch. Poppen, A. Ertüngealp, Β. Φιδετζή, Β. Χριστόπουλο, Γ. Πέτρου κ.ά.). Έχει εμφανιστεί ως σολίστ αλλά και σε συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Μεγ. Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σερβία, Τουρκία, Ταϊλάνδη, Νότιο Κορέα, Νιγηρία και Κύπρο). Το ρεπερτόριό του εκτείνεται από το μπαρόκ μέχρι και τον 21ο αιώνα. Σημαντική θέση σε αυτό κατέχει η ελληνική δημιουργία· έχει ερμηνεύσει έργα πολλών Ελλήνων συνθετών, περιλαμβανομένων και αρκετών πρώτων εκτελέσεων. Είναι συντάκτης των προγραμμάτων της Κ.Ο.Α., ενώ κείμενά του φιλοξενούνται τακτικά στα έντυπα του Μ.Μ.Α. και του Φεστιβάλ Αθηνών. Διδάσκει στο Ωδείο Αθηνών.

Βιργινία Αμαριωτάκη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην κιθάρα με τον Ε. Ασημακόπουλο, παίρνοντας το Δίπλωμά της από το Ωδείο Athenaeum με Άριστα παμψηφεί. Τα τελευταία χρόνια έχει παρακολουθήσει master-classes διακεκριμένων καλλιτεχνών όπως των Roland Dyens, David Russell, Vladimir Mikulka, Jerry Willard και Richardo Gallen, ενώ στο ενεργητικό της καταγράφονται τα ρεσιτάλ της σε αίθουσες συναυλιών καθώς και στην Τηλεόραση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. To 2008 κατέκτησε το Α΄ Βραβείο στον Διαγωνισμό Κιθάρας στo Φεστιβάλ της Πάτρας. Το 2010 συνεργάστηκε με τον Άρη Γαρουφαλή σε ένα μοναδικό ρεσιτάλ με έργα Albeniz στο 19ο Φεστιβάλ Κιθάρας στην Πάτρα, ενώ τον Φεβρουάριο του 2011 συνέπραξε ως σολίστ με την Ορχήστρα Πατρών. Τον Φεβρουάριο του 2012 ξεχωρίζει η συνύπαρξή της επί σκηνής με την διακεκριμένη πιανίστα Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου. Το 2013 κυκλοφόρησε η πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Asturias”. Έχει συνεργαστεί επίσης με τον καταξιωμένο σολίστ Μανώλη Βροντινό και εμφανίστηκαν σε συναυλίες ως ντουέτο. Επιστέγασμα των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων του ντουέτου ήταν το κονσέρτο για δυο κιθάρες που έγραψε και τους αφιέρωσε ο διαπρεπής συνθέτης και ακαδημαϊκός Θόδωρος Αντωνίου, καθώς και η σουίτα Divertimento του Βασίλη Τενίδη το οποίο επίσης είναι γραμμένο και αφιερωμένο στους ίδιους. Τέλος, η Βιργινία Αμαριωτάκη είναι πτυχιούχος του Οικονομικού τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών.

 Ο Χρήστος Δρούζας είναι διευθυντής ορχήστρας (École Normale de Musique, Alfred Cortot, Παρίσι) και συνθέτης (Ωδείο Φίλιππος Νάκας, Αθήνα) που κάνει διδακτορικό στην Ψυχοακουστική («On the Visual Influence on Room Acoustical Impression», Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου). Συνολικά, έχει συμμετάσχει σε 18 επαγγελματικές θεατρικές και μουσικοθεατρικές παραστάσεις, όπερες και μιούζικαλ ως μαέστρος, συνθέτης, ενορχηστρωτής, ερμηνευτής ή βοηθός σκηνοθέτη. Οι πιο σημαντικοί χώροι θεάτρου/μουσικής περιλαμβάνουν: Deustche Oper, Fliegendes Theatre – Βερολίνο, Opéra de Bastille (auditorium), Salle Cortot, Salle des Fêtes, Fondation Hellénique – Παρίσι. Άλσος, Βικτώρια, 104, Χώρα, Δ. Ποταμίτης, Ιλίσσια, Αμφιθέατρο Φ. Νάκας – Αθήνα. Έχει συνθέσει για συμφωνική ορχήστρα, μουσική δωματίου, φωνητικά σύνολα, μιούζικαλ για παιδιά, σόλο κοντραμπάσο και μουσική για 6 ταινίες μικρού μήκους. Επιπλέον, έχει εργαστεί για την Pirahna Art AG ως διευθυντής συναυλιών και παραγωγής στο Classical:NEXT 2017 (De Doelen – Ρότερνταμ, Ολλανδία). Έχει διδάξει στο Ωδείο Π.Νάκας για 7 χρόνια και έχει εμφανιστεί σε πολλές συναυλίες, τηλεοπτικές εκπομπές και φεστιβάλ σε όλη την Ελλάδα, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

 

Ορχήστρα Δωματίου της Αθηναϊκής Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων-ΑΣΟΝ

Κωνσταντίνα Βεντούρη-Ρούσσου, Πίκολο Φλάουτο | Σοφία Χατζή, Φλάουτο | Γιώργος Πανουσάκης & Στεαύρος Θεοδωρόπουλος, ΄Ομποε | Ιουλία Μπαμπέ, Φαγκότο | Γιώτα Ευταξία & Γιωργιάννα Ψαρρού, Κόρνο | Κώστας Σαϊβανίδης, Τρομπέτα | Θοδωρής Μουζακίτης εξάρχων, Εύα Καραμολέγκου, Πλάτων Μπουργιώτης & Μαρίνα Γιαννοπούλου, 1ο Βιολί | Φαίδων Βρυνιώτης, Αιμιλία Γιαννοπούλου, Νεκτάριος Λανάρας & Αρετή-Νίρα Μυλωνά, 2ο Βιολί | Ιωάννα Σοφρώνη, Αριάδνη Πράππα & Κωνσταντίνα Κουβέλη, Βιόλα | Μαρία Μαζαράκη-Αινιάνος & Ερατώ Ροδοπούλου, Βιολοντσέλο | Γιώργος Κοκκινάρης, Κοντραμπάσο

 

Comments are closed.

© 2016-2020 ΩΔΕΙΟN ΑΘΗΝΩΝ - All rights reserved | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | Mindcrafted by Scicada.eu