Ντοκιμαντέρ έργου: Humanitas. Process Drama και Processwork

Φτάνοντας στην ολοκλήρωση του Έργου Humanitas. Process Drama και Processwork: Από σκηνής για τα ανθρώπινα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ ατόμων εφηβικής ηλικίας, δημοσιεύουμε το τελευταίο παραδοτέο του διετούς καλλιτεχνικού και εκπαιδευτικού σχεδιασμού μας.

Εδώ (βλ. κάτω στη σελίδα ) μπορείτε να δείτε το DIY ντοκιμαντέρ που περιγράφει την πορεία που ακολουθήσαμε, μέσα από συνεντεύξεις της βασικής ομάδας εργασίας. Οι συμμετέχουσες μιλούν για τις πρακτικές και τα εργαλεία που υιοθετήσαμε, τις προκλήσεις με τις οποίες βρεθήκαμε αντιμέτωπες από κάθε πόστο, καθώς και για κάποια από τα πολλά εφόδια που αποκομίσαμε.

Εκπαιδευτικοί και ενήλικα άτομα από το κοινό της παράστασης, μοιράζονται επίσης την εμπειρία τους μπροστά στην κάμερα, με σκοπό να μας βοηθήσουν να περιγράψουμε την πορεία του Έργου και από την οπτική των ωφελούμενων.

Κάποια από τα ερωτήματα που τίθενται στα μέλη της ομάδας εργασίας είναι:

  • Πώς μάθαμε για το Active citizens fund
  • Πώς επιλέξαμε τo θέμα του Έργου
  • Ποιοι ήταν οι περιορισμοί
  • Τι οδήγησε στην επιλογή να υπάρχουν επιστημονικοί σύμβουλοι
  • Τι οδήγησε στην απόφαση να γίνουν επιμορφώσεις για όλες τις ομάδες άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενων ατόμων με το έργο
  • Τι οδήγησε στην απόφαση να γραφτεί πρωτότυπο θεατρικό έργο
  • Τι χρειάζομαι οπωσδήποτε για να υπηρετήσω τον ρόλο μου σε ένα τέτοιο Έργο
  • Τι έμαθα
  • Ποια νέα ερωτήματα γεννήθηκαν προς περαιτέρω διερεύνηση για τέτοιου είδους Έργα

Ερωτήματα που τίθενται σε εκπαιδευτικούς και ενήλικο κοινό είναι:

  • Είχες δει/συμμετάσχει σε παράσταση εκπαιδευτικού θεάτρου ξανά;
  • Ποιες ήταν για εσένα οι καλύτερες στιγμές της συμμετοχικής παράστασης, συμπεριλαμβανομένης και της διεργασίας στο τέλος;
  • Θα ήθελες να μοιραστείς κάτι που ενδεχομένως συζητήσατε με τα παιδιά μετά;
  •  Τι έχει μείνει μαζί σου από την ημέρα που συμμετείχες στην επιμορφωτική συνάντηση για τον σύλλογο διδασκόντων
  • Ήταν η συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα βοηθητική/χρήσιμη; Αν ναι σε ποιο επίπεδο;
  • Ιδανικά, τι θα χρειαζόσασταν ακόμα ως σχολείο;
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΡΓΟΥ

 

Για το ντοκιμαντέρ εργάστηκαν:

  • Άννα Αποστολέλλη (παραγωγή/ επιμέλεια)
  • Νίκος Παλαμάρης (επιμέλεια ήχου)

Μιλούν οι:

  • Μαρία Όλγα Αθηναίου, Διευθύντρια Έργου/Σκηνοθέτις
  • Κατερίνα Τσεσμετζή, Διαχειρίστρια Έργου
  • Αλεξάνδρα Βασιλείου, Επιστημονική Σύμβουλος
  • Λένα Ασλανίδου, Επιστημονική Σύμβουλος
  • Λίλη Βασιλείου, Επιστημονική Σύμβουλος
  • Άννα Αποστολέλλη, Σύμβουλος queer θεωρίας και τέχνης
  • Μαρία Γιαγιάνου, Συγγραφέας
  • Δημήτρης Στεφανής, Εκπαιδευτικός
  • Νανούρη Κατερίνα, Εκπαιδευτικός
  • Συμέου Δήμητρα, Εκπαιδευτικός
  • Αικατερίνη Κολοβού, Εκπαιδευτικός
  • Τζώρτζια Κουμάνταρη, Σχολική ψυχολόγος
  • Ηρώ Αποστολέλλη, Θεατής
  • Καλλιόπη Τακάκη, Θεατής

Παρεμβάλλονται πλάνα από υλικό αρχείου επιμορφώσεων, συναντήσεων της ερευνητικής ομάδας, προβών, παραστάσεων και από την εκπαίδευση ηθοποιών στο εκπαιδευτικό θέατρο με αποφοίτους της Δραματικής Σχολής (Πάνος, Ιφιγένεια, Έκτορας, Γιώργος, Παντελής, Αντώνης, Αιμιλία, Σπύρος, Μαρία, Συμεών, Μαρία, Σεμέλη, Σίλια, Νίκος, Γωγώ, Δέσποινα, Βασίλης, Αλέξανδρος, Δέσποινα, Γιάννης).

 

 


 

Share to:

Comments are closed.

© 2016-2020 ΩΔΕΙΟN ΑΘΗΝΩΝ - All rights reserved | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | Mindcrafted by Scicada.eu